ארץ חדשה

חויות רילוקיישן בסינגפור, כפי שהן נשקפות ממוחו המעוות של המחבר.

פוסטים אחרונים

אוסטרליה [חלק שני - אחרון ודי].

0 תגובות   יום חמישי, 23/5/13, 12:01

הפוסט הקודם מסתיים רגע לפני שאנחנו עוזבים את דנמרק, בצער. מתחילים לשוב על עקבותינו  לכוון פרת.

היעד הבא יהיה 'מרגרט ריבר', עיירה קטנה וסטייליסטית בלב אזור רווי מיקבים, מבשלות בירה ושוקולטיירים. כבר התחלה חיובית.

אנחנו נוסעים דרך Pemberton הזכורה לטובה מהפוסט הקודם. הזדמנות לבקר ב -Lavender and Berry Farm , מסעדה וחנות שממוקמות בנוף בגן עדן ומתמחה במוצרים ומאכלים על בסיס פירות יער ולוונדר.

הסנדוויץ חוגג ממש היום יום הולדת – 8. את העוגה המסורתית החלפנו בפנקייק פירות יער ואפילו נר הודלק.

הייתם צריכים לראות את הפרצוף של המלצרית כשביקשנו גפרורים, מינימום ה savage מהלבט הולכים לשרוף להם את המקום. את עוגת האנגרי בירדס המסורתית והחברים הוא כבר יקבל בסינגפור. מקום שווה בטירוף.

הבוקר הראשון במרגרט ריבר מתחיל בחוף הים. פקידת הקבלה המליצה לנו על ביקור ב - Hamelin Bay, חוף יחסית בטוח לרחצה. 'רק שבעה מקרים של תקיפת כרישים השנה', שזה כלום במונחים מקומיים...

במונחים סינגפורים שלושה ילדים זה, משפחה מרובת ילדים, ככה שבקלות יכולנו להקריב איזה ילד לטובת כריש רעב. לשמחתינו גילינו שמדובר בחוף שהוא למעשה שמורת טבע לטריגוניים או במילה מוכרות 'Stingray'. מדובר ביצור ימי ענק, ששוחה להנאתו במים הרדודים של מפרץ המליין ללא פחד מבני אדם. חוויה מדהימה לראות את היצור הענק הזה שוחה לידך בטבע.

אחרי שספרנו שכל הילדים נמצאים ולא נאכלו על ידי איזה כריש או סטינגריי מורעב, המשכנו למגדלור ב Cape Leeuwin. המגדלור ממוקם בנקודת החיבור שבין האוקיאנוס ההודי לים הדרומי.

מה שאומר שהרבה לפני עידן הGPS, כשהרום, המצפן והמפה היו חברם הטוב של הימאים, הדרך המובטחת לא לעלות על שרטון ולוודא את מיקומך היתה בעזרת המגדלור.

לפני כמעט עשרים שנה התייתם הצורך בו והוא הוסב לאטרקציה תיירותית. אם בכל זאת הגענו עד אוסטרליה, לא נלך לראות איפה ההודי פוגש את הדרומי?

בדרך חזור עצרנו להצטלם בעיירה הסמוכה Augusta וחוזרים לסיבוב שיקי ברחוב הראשי של מרגרט ריבר. עוד כמה גיהוצים מיותרים של הויזה ואנחנו חוזרים לחדר לחגוג את ליל הסדר כהלכתו (יותר בקטע של היין פחות בקטע של המצות וההגדה).

היום האחרון במרגרט ריבר מוקדש לביקר ב...מרגרט ריבר, הנהר בכבודו ובעצמו. הטף משתעשעים על המתקנים שמפוזרים לאורך הנהר והאבא שלם הולך בדרכים פתלתלות למצוא איזה Shoot מעניין עם המצלמה.

משם ממשיכים לחפש יקב כדי להשביע את התיאבון ולשכר את עצמנו לדעת. הכביש הראשי עמוס יקבים ואנחנו בוחרים באחד מהם, באופן אקראי למדי. Hay Shed Hill שמו.

הילדים יוצאים לשחק בטבע (רק חבל שהם שיחקו באייפדים ולא בכדור) בשעה שזוגתי ואנוכי 'טועמים' בקבוקי יין. בכל זאת, אם תשאלו את מיכל דליות, הורים אלכוהוליסטים הם לא מחזה מומלץ לילדים אז עדיף שישחקו בחוץ.

מפנקים את עצמינו בפלטת גבינות ואת הטף בפיצות ונהנים עד לעמקי נשמתיינו השתויה מצד שני, כששיכורים, הכול נראה יותר כיף.

למען הביטחון לקחנו איתנו עוד כמה בקבוקי יין לדרך... שיהיה מה לשתות בחדר.

אז, אחרי שמפלס האלכוהול בדמי ירד לרמה נסבלת, קרי יכולתי למלמל משפט רצוף לילדים שיכנסו לאוטו, מה גם שהסוללות של האייפדים נזקקו להטענה,  נסענו לקנח בשוקולטייר מקומי. קפה, גלידה ושוקולד שהיו סיום מושלם ליום הזה.

למחרת אנחנו נפרדים ממרגרט ריבר ומצפינים לתחנתנו האחרונה Fremantle.

בדרך ל Fremantle אנחנו עוצרים ב- Rockingham לביקור באי הפינגווינים.

כדי להגיע לאי נדרשת הפלגה קצרה של מספר דקות מ- Rockingham. מסתבר שמפלס מי הים הרדודים מאפשר לחצות את הים רגלית עד האי ממש כמו בני ישראל בים סוף. אנחנו כמצופה, בחרנו בדרך הקלה יותר, בסירה.

האי הוא שמורת טבע של פינגווינים, רק חבל שאין שם פינגווינים... נכון האי מדהים, הים משגע, יש שחפים, וחסידות ענק בשפע, אבל פינגווינים... לא מצאנו. זה כמו למכור....פיצה 'בפלאפל דוד'. לא בא בטוב.

Fremantle היא עיירת נופש עתיקה, חצי שעת נסיעה, דרומית לפרת. מגיעים ל Fremantle בדיוק לסוף השבוע בו הרחובות נסגרים לתנועת רכבים והשווקים שוקקים.

למחרת אנחנו נוסעים לעיר הגדולה 'פרת'.

אני זוכה לשעשע את הטף וזוגתי זוכה לסיבוב שופינג, כל אחד מקבל מה שמגיע לו.

לב העיר הוא בקושי מדרחוב וחצי. נחמד, שינוי של ממש מול העיירות הקטנות שהתרגלנו לראות. כמה בנייני הי-טק גבוהים, מדרחוב בסגנון ימי הביניים. אירופה באוסטרליה.

את אחר הצהרים אנחנו מעבירים בשווקים וברחובות התוססים שלFremantle  חוגגים את הערב האחרון שלנו באוסטרליה עד כמה שארוחת בורגרים אצל hungry jack's יכולה להיחשב לחגיגה.

הבוקר האחרון מוקדש לסיור המצודה והכלא של Fremantle ולשיטוט חסר תכלית ברחובות.

אריזות אחרונות ואנחנו נפרדים מה XTRIL ששימש אותנו נאמנה בחניון של EUROCAR.  בידוק מהיר וחמש שעות של טיסה מפרידות ביננו לבין אי האופוריה הנצחית.