הובלת מיתוג העסק שלך במדיה דיגיטלית

Social Lead היא חברה לשיווק דיגיטלי, יחסי ציבור ומיתוג.
    אנו מתמחים בהובלת עסקים וארגונים ירוקים ובבניית מיתוג ייחודי. כחלק מאג'נדה ירוקה שלנו באופן פרטי, אנו מאמינים כי בשיווק דיגיטלי ומתחשב (לא ספאמרים!) ניתן להגיע לתוצאות מדהימות עם מינימום פגיעה בסביבה. מובן שאנו מכינים חומרי הסברה שאינם דיגיטליים, אך משתדלים להשתמש בהם במסורה ובאופן מפולח ולא להציף אזורים שלמים בהררי נייר.

מיתוג נכון ומתחשב יזכה אתכם בכבוד מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומהלקוחות הקיימים.

במידה ואתם זקוקים לשירותי חברת שיווק ומיתוג צרו עמנו קשר ואנו נגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.

החוויה שלי בצוק מנרה - אירוע בלוגריות הלוהט של קיץ 2013

3 תגובות   יום שישי , 5/7/13, 00:38

בסוף השבוע האחרון ביקרנו בצוק מנרה. פעמים רבות יצא לי לחלוף על פני האטרקציה המדליקה ובכל פעם הבטחתי לעצמי שבפעם הבאה אני לא מוותרת, מפנה זמן, ועולה על הרכבל!

הפעם במסגרת אירוע בלוגרים שהפקנו בצפון, בחרנו לשלב את צוק מנרה בחופשה. לשמחתי הוסיפו לנו גם ביקור באומגה וגם במגלשות. לא ידעתי מה זה בכלל, אך תמיד אני פתוחה לעוד חווית אקסטרים שמשחררת אדרנלין :-)

על מנת להגיע לאומגה עלינו לרדת בתחנה האמצעית ולצעוד לעבר האומגה.ירדנו בשמחה עד שהגענו לסככה של "שפן הסלע" שאירחו אותנו יפה עם תה צמחים והסבירו לנו שאורכה של האומגה 200 מטרים - זה נשמע כיף, וגובהה 100 מטרים - פה חשדתי...

מיד עצרתי את דוד ידידינו מ"שפן סלע" והודעתי לו שאני הולכת לעשות בדיקה למוצר - פסעתי לעבר האומגה, מסתכלת למטה והרגשתי שהלב פועם בקצב מואץ, על גבול התקפת הלב... אבל מה, חשבתי לעצמי, "אני הזמנתי לכאן את כולם, ואני לא אעלה? אין מצב!" החלטתי שאין סיבה להסתכל למטה, השמים והעננים מקסימים, וכך עליתי שלישית בתור כשהמבט נישא לשמים.

אט אט אזרתי אומץ והתחלתי להסתכל אל הנוף עוצר הנשימה ואל העמק האהוב עליי, כמי שלמדה בהר וגיא וירדה אל העמק מהגולן בכל בוקר. המראה מרהיב, לא ניתן לתאר את ההרגשה - אולי מעוף הציפור יהיה התיאור המתאים ביותר.

כשמגיעים למטה, מבינים שזה נגמר מאוד מהר, לפתע האמון בחבל ובאומגה בכלל גובר והחשק לעלות שוב ולהתעופף מעל העמק מתגבר... זה לא קרה, אבל דוד לקח אותנו עם הג'יפ חזרה לנקודת המוצא צייד אותנו במים קרים, ונפרד מאיתנו לשלום.

חזרנו לרכבל לתחנה האמצעית והמשכנו אל התחנה העליונה, בכל פעם שמגביהים, מבינים עד כמה לגובה יש משמעות - המראה פשוט יפהפה - אין מילים לתאר, חובה להגיע לנקודה העליונה ברכבל של צוק מנרה כדי להבין! ובינינו, אנחנו מטיילים בכל כך הרבה מקומות בארץ - איך זה שלא הגענו לצוק מנרה עד היום? ולאחר שהגענו לשם, התחושה החזקה ביותר היא: "חייבים להגיע שוב" :-)

חזרנו לרכבל וירדנו מטה, שם ציפתה לנו החוויה האחרונה במסלול: מגלשות. הצצתי לעבר המסלול והבנתי שזה סוג של לונה פארק, תמיד אהבתי מתקנים מדליקים, וברור היה שאני עולה למגלשות. ובכן ההבדל בין הלונה פארק למגלשות הוא ההיגוי - כאן ישנה אפשרות לשלוט על המהירות באופן מלא, ובכך להגביר את תחושת הבטיחות - מתקן אקסטרים בשנטי... וכך היה!

אין ספק כי החוויה המשולשת הופכת את הביקור בצוק מנרה למרגשת וסוחפת הרבה יותר. וניתן להעביר שם שעתיים או שלוש בכיף. משם המשכנו לקייקי כפר בלום - אבל זה סיפור לפוסט אחר :-)

בינתיים אנצל את הבמה להודות לצוק מנרה על חוויה מלאת אדרנלין!