כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שירות לקוחות

    הקשר בין איכות השירות לשורה התחתונה של כל בית עסק וארגון הוא כבר לא סוד של מומחים אמריקנים לניהול. מנגד, נותני השירותים עדיין מתמודדים באופן יום-יומי עם הלקוח הישראלי הממוצע, שלא תמיד בוחר בדרך הקלה... קהילת שירות לקוחות מוקדשת למהפכת השירות בישראל. כאן נפגשים מנהלים ומעצבי מדיניות שירות לקוחות בסביבה תחרותית, לצד נציגי שירות הניצבים בקו החזית של כל ארגון, ומנגד - כמעט כל השאר - לקוחות ישראלים שיודעים טוב יותר מכולם.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (794)

    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מאור חן
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ELBEX
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איריס9
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    pbhba
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    asterjet
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    סטמבלר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    dduck5
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    atuk19
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אליו.
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shargilm
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    אסטרטגיה וניהול שירות

    בעלי עסקים, מנהלי חברות ובכירים בארגונים מדברים שירות

    מנהל השירות של איקאה מגיע לקפה

    21/5/09 11:10
    0
    דרג את התוכן:
    2009-05-25 21:56:21
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ביום שני, 25.5.09, בין השעות 15:00-17:00, יתארח בקהילת שירות לקוחות מנהל תחום השירות באיקאה, אליק קפלן. קפלן ישיב לשאלות הגולשים בכל הקשור לתחומי השירות ללקוח באיקאה: התפיסה השירותית בחברה, קונספט השירות העצמי והתאמתו ללקוח הישראלי, מוקד שירות הלקוחות הטלפוני ומדיניות ההחזרות של החברה.

     

    רשת איקאה העולמית כוללת 297 חנויות ב-36 מדינות. קטלוג המוצרים של החברה, הנשלח לבתי הלקוחות, הודפס בשנה שעברה ב-191 מיליון עותקים ברחבי העולם. לדברי החברה, מדובר בהפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם (אחרי ספר התנ"ך). בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 בחנות הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה למעלה מ-20 מיליון מבקרים.

     

    להתראות!

     

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מנהל השירות של איקאה מגיע לקפה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    21/5/09 18:41
    -1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-21 18:41:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    טוב שמגיע, כי להשיג אותם או לקבל שירות בחנות זו משימה בלתי אפשרית


    --
    מיכל אדר
    21/5/09 21:27
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-21 21:27:29
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: מיכל אדר 2009-05-21 18:41:53

     

    טוב שמגיע, כי להשיג אותם או לקבל שירות בחנות זו משימה בלתי אפשרית

     

    מיכל,

    את מוזמנת לנסח על כך שאלה ספציפית למנהל השירות.

    תודה


    --
    ארי דוידוביץ'
    www.hypermedia.co.il
    מנהל קהילת שירות לקוחות


    22/5/09 07:19
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-22 07:19:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    תמסור למנהל השיווק של איקאה שלא רק שהם יקרנים אלא שהם גם מחזיקים מנהל שיווק שלא יודע היסטוריה. בהנחה שאנחנו מכנים את קטלוג המוצרים שלהם "ספר" הרי שהספר השני שהודפס במספר העותקים הרב ביותר בכל הזמנים הוא הספר האדום (Mao Tse-tung) שנמכר ב 800 מיליון עותקים (בניגוד לקטלוג של איקאה שמגיע חינם גם למי שלא רוצה אותו). באותה הזדמנות אנא שאל את מנהל השיווק של איקאה כיצד מתבטאת תרומת איקאה להפחתת השימוש בנייר על מנת לשמר את הסביבה.

    23/5/09 14:45
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-23 14:45:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    אני מכיר את מיכל היטב,היא תמיד חייבת להתלונן

    ורק כדי ששמה יתנוסס בכל מקום

    23/5/09 15:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-23 15:04:10
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איזה חתיך מנהל שירות הלקוחות של איקאה..

    --
    טוב
    23/5/09 18:18
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-23 18:18:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ארי שלום

    כולנו מכירים את ההצלחה העצומה של המודל העסקי החדשני של איקאה בעולם. הייתי רוצה לשאול שתי שאלות:

    1. איזה שינויים עשתה איקאה מבחינת מוצרים מחירים שרות בגלל המיתון והשינוי בהרגלי הצריכה של הצרכנים.

    2.מהם שלושת הגורמים לפי דעתך שהביאו להצלחה של המודל העסקי של איקאה והאם הישום שלו היה לגמרי זהה בישראל.

    תודה.

    נאוה.


    nsg-consulting.com


    --
    פיתוח עסקי צמיחה הגדלת הכנסות ורוחיות
    23/5/09 18:36
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-23 18:36:26
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: ערן אלחייק 2009-05-22 07:19:32

    תמסור למנהל השיווק של איקאה שלא רק שהם יקרנים אלא שהם גם מחזיקים מנהל שיווק שלא יודע היסטוריה. בהנחה שאנחנו מכנים את קטלוג המוצרים שלהם "ספר" הרי שהספר השני שהודפס במספר העותקים הרב ביותר בכל הזמנים הוא הספר האדום (Mao Tse-tung) שנמכר ב 800 מיליון עותקים (בניגוד לקטלוג של איקאה שמגיע חינם גם למי שלא רוצה אותו). באותה הזדמנות אנא שאל את מנהל השיווק של איקאה כיצד מתבטאת תרומת איקאה להפחתת השימוש בנייר על מנת לשמר את הסביבה.

     

     

    ערן

    העלת שני נושאים מאד חשובים. אני רוצה לנסח את זה כשאלות לארי  -

    האם וכיצד איקאה עונה החשיבות ההולכת וגדולה של צרכנים לשמירה על אכות הסביבה( לא רק מבחינת הספר אלא באופן כללי) .

    למשל - ניתן למשל להפיץ את הספר בפורמטים של  pdf  באינטרנט ו או ברשתות חברתיות.

    2. בעולם שבו השיווק הופך להיות " premission marketing" האם איקאה חושבת על הפצה של הספר שלה באופן שיגיע רק לצרכנים אשר מעוניינים בו. 

    תודה,  
    נאוה

     

    nsg-consulting.com


    --
    פיתוח עסקי צמיחה הגדלת הכנסות ורוחיות
    23/5/09 18:54
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-23 18:54:38
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: נאוה שלו 2009-05-23 18:36:26

    צטט: ערן אלחייק 2009-05-22 07:19:32

    תמסור למנהל השיווק של איקאה שלא רק שהם יקרנים אלא שהם גם מחזיקים מנהל שיווק שלא יודע היסטוריה. בהנחה שאנחנו מכנים את קטלוג המוצרים שלהם "ספר" הרי שהספר השני שהודפס במספר העותקים הרב ביותר בכל הזמנים הוא הספר האדום (Mao Tse-tung) שנמכר ב 800 מיליון עותקים (בניגוד לקטלוג של איקאה שמגיע חינם גם למי שלא רוצה אותו). באותה הזדמנות אנא שאל את מנהל השיווק של איקאה כיצד מתבטאת תרומת איקאה להפחתת השימוש בנייר על מנת לשמר את הסביבה.

     

     

    ערן

    העלת שני נושאים מאד חשובים. אני רוצה לנסח את זה כשאלות לארי  -

    האם וכיצד איקאה עונה החשיבות ההולכת וגדולה של צרכנים לשמירה על אכות הסביבה( לא רק מבחינת הספר אלא באופן כללי) .

    למשל - ניתן למשל להפיץ את הספר בפורמטים של  pdf  באינטרנט ו או ברשתות חברתיות.

    2. בעולם שבו השיווק הופך להיות " premission marketing" האם איקאה חושבת על הפצה של הספר שלה באופן שיגיע רק לצרכנים אשר מעוניינים בו. 

    תודה,  
    נאוה

     

    nsg-consulting.com

     

    נאוה ואחרים שלום,

    טעות קטנה: אני הוא לא מנהל השירות של איקאה. שמי ארי, אני מנהל את קהילת שירות הלקוחות כאן בקפה. למנהל השירות של איקאה שיתארח כאן ביום שני קוראים אליק קפלן. אתם מוזמנים להפנות אליו את השאלות.

    להתראות,

    ארי

     

     


    --
    ארי דוידוביץ'
    www.hypermedia.co.il
    מנהל קהילת שירות לקוחות


    24/5/09 02:04
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-24 02:04:31
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    תודה על התיקון ארי .....וסליחה על הטעות אליק  ..... אז השאלות מופנות אליך אליק .....לא כולן לגמרי בתחום של שרות לקוחות אבל עוסקות באיקאה.

    תודה

    נאוה.

    nsg-consulting.com


    --
    פיתוח עסקי צמיחה הגדלת הכנסות ורוחיות
    24/5/09 09:21
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-24 09:21:03
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: נאוה שלו 2009-05-24 02:04:31


    תודה על התיקון ארי .....וסליחה על הטעות אליק  ..... אז השאלות מופנות אליך אליק .....לא כולן לגמרי בתחום של שרות לקוחות אבל עוסקות באיקאה.

    תודה

    נאוה.

    nsg-consulting.com

     

     

    נאוה, תודה על העריכה.
    24/5/09 10:07
    1
    דרג את התוכן:
    2009-05-24 10:08:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    האמריקאים תמיד אומרים: you get what you pay for

    וזה נכון.

    ומכאן לשאלות:

    1) למה כל רהיט שאני קונה באיקאה מתפרק אחרי כמה זמן שהוא שוכן בביתי?

    2) למה אם אני חלשה ועדינה נשיקה ולא מסוגלת לסחוב את המטבח שלכם עד לביתי, אז הובלה והרכבה עולים כל כך הרבה כסף, שכבר לא כדאי בכלל לקנות את המטבח שעולה הרבה פחות מכל ההובלה וההרכבה?

    3) למה אי אפשר לשלם אצלכם בתשלומים ללא ריבית כמו בכל החנויות בארץ?


    --
    אם אפשר לחלום את זה, אפשר לעשות את זה, וולט דיסני
    24/5/09 15:21
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-05-24 15:21:36
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    איקאה גובה כסף עבור שקית ניילון + תגובות לגלי
    כל הכבוד לאיקאה שגובה תשלום עבור שקיות ניילון.

    רק תודיעו לצרכנים מראש שיגיעו עם שקיות!

     

    לגלי:

    1. כלקוח של איקאה אני מעיד שגם אצלי היו התפרקויות אחרי פחות משנה.

    זה מה יש! לדעתי סביר שרהיט יחזיק 5 שנים. אחר כך מחליפים.

    מי שרוצה ריהוט לשנים - שישלם כפול. יכול להיות שיצא יותר זול,

    אבל יש המעדיפים להחליף רהיטים בתדירות גבוהה.

     

    3. אשראי בלי ריבית. אין מתנות חינם. אם חנות נותנת לך

     "10 תשלומים בלי ריבית" או 10% הנחה. הם בעצם גובים ריבית נשך.

    במקרה הזה איקאה לא עובדת עלינו. זה המחיר.

    אתה רוצה אשראי? בשביל זה יש חברות אשראי או בנק שיתן הלוואות.

    הבעיה כמובן שהמחיר באיקאה ישראל גבוה ב30-50% מחו"ל.

    אבל זה לא קשור לשרות.

     



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מנהל השירות של איקאה מגיע לקפה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה