כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    עסקים קטנים ובינוניים

    רוצה להקים עסק? יש לך עסק? קהילת העסקים הקטנים והבינוניים היא המקום לקשירת קשרים עסקיים, להעצמה ולסיוע בפיתוח העסק שלך. כאן תוכל להעזר באנשי עסקים, ביזמים ובאנשי מקצוע, שכבר התנסו בהקמת עסק ובניהולו. בקהילה תוכל למצוא דיונים מעמיקים ומקצועיים בנושאים כגון: בניית תכנית עסקית, שותפות, תמחור, רישוי, הלוואות, טיפים ועוד.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (5975)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    MyleneLv
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    (דורון גראור)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יהודה טלמון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רינת אגרנט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דניאלהקשת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריק 2000
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יזהר בליישטיין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מני ד
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    עסקים קטנים ובינוניים

    פורום העסקים הקטנים והבינוניים בישראל

    מהו סקר שביעות רצון לקוחות – ומדוע כל עסק חייב את זה?

    8/7/15 13:23
    0
    דרג את התוכן:
    2015-07-31 14:32:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ סקרים, סקר שוק, סקרים בתשלום, סקר שביעות רצון, שביעות רצון לקוחות, מחוץ לקופסה, יאיר אבני ]

     

    כיום, תנאי הכרחי להצלחת כל עסק הנו השגת רמת שביעות רצון גבוהה של קהל הלקוחות שלו.  

    בעידן התחרות הרבה המאפיין את הסביבה התחרותית של היום, חשוף הצרכן למותגים ולעסקים רבים, ואפשרויות הרכישה שלו הינן כמעט לא מוגבלות.

     

    רכישה חוזרת של הצרכן בדרך תתקיים בד"כ בהתאם לרמת שביעות הרצון שלו . לאור כך,  עסקים "חפצי חיים" חייבים לעקוב אחר רמת שביעות הרצון של הצרכן, ולאבחן מגמות של ירידה בשביעות הרצון, באם ישנן כאלה, וזאת בכדי לממש טיפול מיידי ויעיל בכך.

     

    ניתן אמנם לאסוף נתונים מדוחות מכירה של העסק לגבי נתוני העבר של קנייה וקנייה חוזרת, אולם חשוב לזכור שהתנהגות רכישה אינה מלמדת בהכרח על התחושות של הצרכן ועל המניעים העומדים מאחורי רכישותיו.  לעומת זאת, ע"י שימוש בסקר שביעות רצון לקוחות,  ניתן לאסוף מידע על אמונות, תפיסות, כוונות, ורגשות  של הצרכן כלפי המותג\העסק הספציפי.

    על ידי ביצוע סקר בדרך של שאלונים (המהווים ככלי מחקרי לצורך יישום סקר שביעות רצון לקוחות) ניתן  לאבחן את רמת  שביעות הרצון האמיתית ודרגתה ולאתר מיידית בעיות בפרמטרים שונים בתפקוד העסק, וכן לקבל מענה ותמונת מצב למגמות שונות.

     

    ביצוע  סקר שביעות רצון לקוחות בקרב לקוחות העסק הנו בעצם כלי תקשורתי חשוב ורב ערך  בידי העסק, אשר מעניק למנהליו התחברות מעמיקה ואמינה עם קהל הלקוחות.  

    סקר שביעות רצון לקוחות הנו למעשה סקר דעת קהל, שנועד לקדם את מגמת נאמנות הלקוחות.

     

    ע"י הסקר, לחברה העסקית מתאפשר להיות עם ה"יד על הדופק" לגבי הלקוחות והשוק, מאפשר

    ומעניק לה כלים לזהות מגמות ולתת מענה מיידי בעת הצורך.

    בתהליך השמת סקר דעת קהל, מאפיינים את היבטי המוצר ו/או השירות ובנוסף מגדירים את מסגרת הדגימה בהתאם לאוכלוסיית המחקר הנחקרת , ואת סוג הדגימה.

     

    חברת ביצוע סקרי שוק וסקרי שביעות רצון לקוחות יכולה בתהליך קצר מאד ובעלויות סבירות ביותר לבצע לכל עסק סקר מעמיק, שינתח עבורו את רמת שביעות הרצון של לקוחותיו מהעסק\המותג, ואף יותר חשוב מכך: יצביע לו על אותם פרמטרים הדורשים שיפור מיידי בעסק (כמו: שירות, הספקה, יחס עובדים, וכו.). התוצאה: יותר מכירות, יותר לקוחות מרוצים, לקוחות הנאמנים לעסק וממליצים עליו ללקוחות חדשים נוספים.

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מהו סקר שביעות רצון לקוחות – ומדוע כל עסק חייב את זה?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    31/7/15 14:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2015-07-31 14:32:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ניתן לקבל הדרכה וייעוץ חינם לגבי ביצוע סקר שביעות רצון לקוחות בעסקים ניתן להתקשר ל: 054-6811426 ללא התחייבות

    --
    יאיר אבני, MBA מנכ"ל: מחוץ לקופסה - הזנקת עסקים! טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים קטנים ובינוניים, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי, קידום אתרים אורגני, הקמת אתרים, כתיבה שיווקית לאתרים ועוד! משרד: 09-7401987 נייד: 054-6811426

    אתר: http://www.box87.co.il/he/

    אתר נוסף: http://telemeeting-box87.co.il

    מייל: out.box1987@gmail.com

    ערוץ יוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=zFYd-m09UPY


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מהו סקר שביעות רצון לקוחות – ומדוע כל עסק חייב את זה?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה