כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    עסקים קטנים ובינוניים

    רוצה להקים עסק? יש לך עסק? קהילת העסקים הקטנים והבינוניים היא המקום לקשירת קשרים עסקיים, להעצמה ולסיוע בפיתוח העסק שלך. כאן תוכל להעזר באנשי עסקים, ביזמים ובאנשי מקצוע, שכבר התנסו בהקמת עסק ובניהולו. בקהילה תוכל למצוא דיונים מעמיקים ומקצועיים בנושאים כגון: בניית תכנית עסקית, שותפות, תמחור, רישוי, הלוואות, טיפים ועוד.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (5975)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רינת אגרנט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דניאלהקשת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריק 2000
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יזהר בליישטיין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מני ד
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ברוך ש
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    קר אש
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ל י ל ך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    עסקים קטנים ובינוניים

    פורום העסקים הקטנים והבינוניים בישראל

    שאלות ותשובות על שירותי טלמיטינג לעסקים

    23/12/16 13:48
    0
    דרג את התוכן:
    2017-06-22 13:38:53
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ טלמיטינג, טלמיטינג לעסקים קטנים, טלמיטינג לעסקים, חברת טלמיטינג, מחוץ לקופסה, יאיר אבני ]

     

    כבעל חברת טלמיטינג וניסיון של 19 שנה בניהול מערכי טלמיטינג לעסקים, אני נתקל במספר שאלות החוזרות על עצמן ע"י בעלי העסקים המעוניינים לשכור שירות טלמיטינג במיקור חוץ לעסק שלהם. חשבתי ששיתוף מידע זה יסייע ללקוחות אפשריים.

     

    שאלה: "... הרי העובדת שלכם שתעבוד עבורי היא לא מהנדסת מחשבים, אז איך היא תוכל לתת תשובות למנהלי מחשוב בחברות שאיתם היא תנהל את השיחות טלמיטינג?"

    תשובה: "אתחיל בכך שלפני התחלת פעילות טלמיטינג עבור חברתך, אנו נפגשים יחד וממלאים "בריף התחלת עבודה" מסודר ומקיף, הכולל בין היתר גם סעיף "דגשים לשיחה" וכן סעיף "התנגדויות צפויות בשיחה-ומענה עליהן". בדרך זו תוכל לשתף אותנו כבר מראש על "נקודות" חשובות לשיחה, שלקוחות עשויים לשאול עליהן וכן התנגדויות שאתה משער (אם יש כאלו) שיועלו בשיחת המכירה. בנוסף, לפונקציה שעמה אנו מדברים ברור שהוא מדבר עם מישהי שתפקידה הוא יצירת פגישה, ומן הסתם אינה מנהלת או מהנדסת בחברה, וכך כמעט ו"אין מצב" שלקוח פוטנציאלי ישאל שאלות "עומק", כאלו שאשת הטלמיטינג לא תהיה לה תשובה עליהן."

     

    שאלה: "האם הנציג או הנציגה שלך מזדהה בשם העסק שלי?"

    תשובה: "כמובן! בדרך זו, אתה כמנכ"ל ובעלים של עסק קטן מועצם בכך, ש"מנהלת לקוחות" שלך פונה בשמך ו"עוקפת" את כל מכשול המזכירה" ומצליחה להגיע לפונקציות בחברות ובארגונים שאליהם אתה שואף להגיע. בנוסף, אנו גם שולחים חומר שיווקי ("פרופיל חברה" או "דף מוצר") בשם העסק שלך, עם חתימה דיגיטלית ולוגו של העסק שלך, כך שכלפי הלקוח הפוטנציאלי "התמונה מלאה" ושלמה מבחינה זו שהפנייה היא מהעסק שלכם."

     

    שאלה: "האם אני צריך לספק לכם דאטה, או שאתם מאתרים דאטה של לקוחות אפשריים לטלמיטינג?"

    תשובה: "לא רק שאנו מספקים דאטה איכותית ומפולחת בדיוק לפי הגדרותיך (תחום פעילות, מס' עובדים, אזורים בארץ, שמות מנהלים וכו.), אלא היא "שקופה" לך עוד לפני ביצוע שיחת הטלפון הראשונה של הנציג או הנציגה שתעבוד ישירות מולך. מעבר לכך, אתה גם תאשר את הדאטה לפני התחלת הפעילות, כך שלא יהיה מצב כלל, שניפנה לחברות או עסקים שלא רצית שנפנה אליהם. בדרך פעולה זו גם יש יתרון עצום מבחינתך, כיוון שהזמן של הנציג\ה לא יבוזבז על איתור רשימות לפנייה, והוא יהיה מוקדש מהרגע הראשון לשיחות הטלמיטינג.

     

    שאלה: "אתם עושים גם זימון לכנסים ומענה טלפוני לשיחות נכנסות לעסקים?"

    תשובה: "לא! אנו ממוקדים אך ורק בתחום הטלמיטינג למגזר העסקי, ב"פתיחת דלתות" לעסקים, באיתור לקוחות עסקיים עבורם ובביצוע שיחות טלמיטינג לקהל מדויק ומפולח. זו המומחיות שלנו והניסיון רב השנים, וזהו אחד הדברים המבדלים אותנו ממתחרים אחרים שלנו, שעושים "הכל", וכמובן כשעושים "הכל" אין מומחיות והתמקצעות בנושא מרכזי אחד המחייב מומחיות והתמקצעות, שהנו הגדלת ההזדמנויות העסקיות ע"י טלמיטינג.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שאלות ותשובות על שירותי טלמיטינג לעסקים "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    22/6/17 13:38
    0
    דרג את התוכן:
    2017-06-22 13:40:48
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    שאלה נוספת שנשאלת לאחרונה: "האם אתם יכולים להחזיר לי לקוחות עבר לפעילות?"

     

    תשובה: בהחלט! מאגר לקוחות העבר או הלקוחות הלא פעילים מספיק הינם "האוצר" של עסקים רבים, בעיקר עסקים שכבר קיימים כמה שנים ויש בידם את רשימת השמות והטלפונים ("דאטה בייס") של לקוחות העבר. אנו כחברת טלמיטינג משיבים עשרות רבות של לקוחות עבר לעסקים שהנם לקוחותינו. לדוגמא: השבנו לפעילות עסקית עשרות רבות של לקוחות למשתלת שתילי הדרים, וכן למוסך לפחחות, ולמפעל לייצור לוחות מחיקים ועוד... אשמח לייעץ איך בקלות רבה ניתן להשיב ע"י טלמיטינג יזום ופעיל לקוחות עבר לפעילות (פעולה שהיא לעיתים קרובות קלה יותר מאשר לאתר ולהשיג לקוחות חדשים לעסקים).


    --
    יאיר אבני, MBA מנכ"ל: מחוץ לקופסה - הזנקת עסקים! טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים קטנים ובינוניים, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי, קידום אתרים אורגני, הקמת אתרים, כתיבה שיווקית לאתרים ועוד! משרד: 09-7401987 נייד: 054-6811426

    אתר: http://www.box87.co.il/he/

    אתר נוסף: http://telemeeting-box87.co.il

    מייל: out.box1987@gmail.com

    ערוץ יוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=zFYd-m09UPY


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "שאלות ותשובות על שירותי טלמיטינג לעסקים "

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה