כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    עסקים קטנים ובינוניים

    רוצה להקים עסק? יש לך עסק? קהילת העסקים הקטנים והבינוניים היא המקום לקשירת קשרים עסקיים, להעצמה ולסיוע בפיתוח העסק שלך. כאן תוכל להעזר באנשי עסקים, ביזמים ובאנשי מקצוע, שכבר התנסו בהקמת עסק ובניהולו. בקהילה תוכל למצוא דיונים מעמיקים ומקצועיים בנושאים כגון: בניית תכנית עסקית, שותפות, תמחור, רישוי, הלוואות, טיפים ועוד.

    יזמות ועסקים

    חברים בקהילה (5975)

    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רינת אגרנט
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דניאלהקשת
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אריק 2000
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יזהר בליישטיין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מני ד
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ברוך ש
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    קר אש
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ל י ל ך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    עסקים קטנים ובינוניים

    פורום העסקים הקטנים והבינוניים בישראל

    מה זה בכלל מוקד טלפוני ומהם האתגרים בהקמת מוקד טלפוני?

    1/1/18 16:05
    0
    דרג את התוכן:
    2018-01-03 11:52:01
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ מוקדי שירות, מוקד טלפוני, מוקד טלמרקטינג, הקמת מוקדים, הקמת מוקד טלפוני, טלמרקטינג ]

     

    מוקד טלפוני? מוקד טלמרקטינג? הקמת מוקד טלפוני? האם אלו מונחים שעדיין רלוונטיים לחברות ולעסקים גם בעידן הטכנולוגי של 2018?

    אז מסתבר שכן ובגדול! מחקרים רבים מוכיחים שבמקרים רבים עדיין אין תחליף לתקשורת בין-אישית בתהליכי מכירה.

     

    מה זה בכלל מוקד טלפוני ומוקד טלמרקטינג?


    טלמרקטינג היא שיטה לשיווק ישיר ולמכירות באמצעות הטלפון. בשיטה זו מתקשרים מוקדנים לביתם של אנשים ומציעים להם מוצר או שירות. לחילופין, טלמרקטינג טוב גם לפנייה לתחום העסקי (B2B), לשיווק ומכירה של מוצר או שירות לאותם עסקים שהלקוחות שלהם הינם עסקים, חברות או ארגונים.

     

    בנוסף, מוקד טלפוני מושלם גם לצורך מתן שירות ללקוחות קיימים של חברות ועסקים, מתן מידע, תיאום פגישות ותורים, וכן לצורך הגדלת "סל" רכישות של לקוחות קיימים.

     

    במוקד הטלפוני או מוקד הטלמרקטינג יושבים נציגי טלמרקטינג המבצעים את שיחות הטלמרקטינג. הרשימות לפנייה ("דאטה בייסים") של נציגי הטלמרקטינג יכולות להגיע מכמה מקורות: בעקבות קמפיינים פרסומיים, ממאגרי מידע שונים, מאיתור ברשת, וכן לעיתים גם ממאגרי העסק עצמו.

     

    טלמרקטינג מאפשר הגעה לקהל יעד רחב בזמן קצר ובעלויות נמוכות ביחס לערוצי מכירה אחרים, שיחות טלמרקטינג איכותיות הן בעלות ערך שיווקי גם אם לא הסתיימו במכירה.

     

    אלו חברות ועסקים צריכים הקמת מוקד טלפוני?


    מנעד החברות והעסקים הנעזרים במוקד טלפוני ובמוקד טלמרקטינג הנו רחב.

    במוקד טלפוני נעזרות חברות ביטוח, חברות בתחום הפיננסי, השקעות, בתחום הרכב, הבנקאות, בתחום האקדמי וההוראה, ארגונים שונים, מלכ"רים ועמותות, חברות מזון, אופנה, ועוד ועוד.

     

    כמובן שחברות אלו מומחיות כל אחת בתחומן הספציפי ולא בתחום הקמת מוקד טלפוני ומוקד טלמרקטינג. הקמה וניהול של מוקד כזה מחייב מקצועיות, ניסיון, שיטות ונהלי עבודה ייחודיים, וזאת על-מנת שלאחר הקמת המוקד הטלפוני הוא יעמוד ביעדים הנדרשים וישרת את מטרות הארגון ויתפקד בצורה מושלמת לטובתו.

     

    מהם האתגרים שבהקמת מוקד טלפוני?


    הקמת מוקד טלפוני היא משימה מאתגרת במיוחד בשל השילוב ההכרחי בין טכנולוגיה מורכבת ושל כוח אדם רב ולא תמיד יציב ומיומן, וכן בשל הצורך בבניית תכנית עבודה מסודרת ומתפקדת, הצבת יעדים ובקרה מתמדת על השגתם במוקד הטלפוני.

     

    לצורך הקמת מוקד טלפוני יש להיערך עם אמצעים טכנולוגיים מתאימים, כגון מערכות לחיוג מהיר ואוטומטי, הקלטת שיחות, התממשקות ושילוב עם מערכות ארגוניות, CRM, דוא"ל, תוכנות ארגוניות וכו.

    בנוסף, קיים צורך בבניית תכנית עבודה למוקד טלפוני, הצבת מטרות ויעדים, קביעת נהלים וכו.

    תכנית העבודה נגזרת מיעדי החברה ומטרתה לאפשר למוקד הטלפוני להגיע ליעדים תוך מקסום הרווחיות והשגת יעדי הארגון.

    בזאת לא הסתיימו האתגרים שבהקמת מוקדים טלפוניים. הקמת מוקד מחייבת כמובן גיוס הכשרה של עובדי מוקד מתאימים.

     

    במקביל לכך, נדרשים גם  תהליכי הכשרה יעילים המייצרים על-מנת ליצור מחויבות של העובד לארגון, לייצר מוטיבציה להצלחה ולשם הגדלת משך העבודה הממוצע לעובד במוקד. עובד מוקד הנוטש עבודתו לאחר פרק זמן קצר גורם לנזק ולאובדן משאבים כספיים וניהוליים יקרים מאד.

     

    היתרונות שבשכירת חברה להקמת מוקד טלפוני


    ראינו שקיימים אתגרים רבים בהקמת מוקד טלפוני, ושנדרשת מומחיות ומקצועיות רבה בהקמתו.

    כמובן שחברות, עסקים וארגונים הזקוקים להקמת מוקד טלפוני יכולות לבצע זאת בעצמם, אולם המשמעות הינה אובדן זמן רב, בזבוז משאבים, והשגת תוצאות פחות יעילות ואפקטיביות מאשר היעזרות בחברה מומחית לכך שמתמחה בהקמת מוקדים טלפוניים זה שנים רבות.

     

    לחברה מקצועית המתמחה בהקמת מוקדים טלפוניים יש הן את הידע הרלוונטי המתאים, את הניסיון ואת היכולות להקים מערך של מוקד טלפוני במהירות, ביעילות, תוך חיסכון בעלויות ובמשאבים.

    חברה המומחית בתחום הקמת מוקדים טלפוניים עשויה גם לקחת על עצמה גם את נושא הגיוס בפועל וההכשרה של עובדי המוקד.

     

    בשורה התחתונה, חברה מקצועית שמתמחה בהקמת מוקד טלפוני עשויה לשמור על "שורת הרווח" של החברה או הארגון, במהלך ובשינוי ארגוני מורכב ומאתגר זה.

     

    נשמח לייעץ ללא עלות והתחייבות בתחומי הקמת מוקד טלפוני ומוקד טלמרקטינג. התקשרו כעת 09-7401987, 054-6811426 לפרטים.

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מה זה בכלל מוקד טלפוני ומהם האתגרים בהקמת מוקד טלפוני?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    3/1/18 11:52
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2018-01-03 11:52:01
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    חינם:
    מחפשים מוקד טלפוני ? מוקד טלמרקטינג ?
    נשמח לייעץ ללא עלות והתחייבות בתחומי הקמת מוקד טלפוני ומוקד טלמרקטינג. התקשרו כעת 09-7401987, 054-6811426 לפרטים ולייעוץ.


    --
    יאיר אבני, MBA מנכ"ל: מחוץ לקופסה - הזנקת עסקים! טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים קטנים ובינוניים, ליווי עסקי, ייעוץ שיווקי, קידום אתרים אורגני, הקמת אתרים, כתיבה שיווקית לאתרים ועוד! משרד: 09-7401987 נייד: 054-6811426

    אתר: http://www.box87.co.il/he/

    אתר נוסף: http://telemeeting-box87.co.il

    מייל: out.box1987@gmail.com

    ערוץ יוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=zFYd-m09UPY


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מה זה בכלל מוקד טלפוני ומהם האתגרים בהקמת מוקד טלפוני?"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה