כותרות TheMarker >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    זירת התעסוקה

    ברוכים הבאים ל"זירת התעסוקה". הקהילה הגדולה בקפה, קהילה תוססת ועדכנית הדנה בנושאי עבודה וניהול קריירה, וכן החלפת מידע על משרות פנויות במגוון תחומים ומקצועות ועובדים המעוניינים במשרה חדשה בתחום התמחותם. כאן תמצאו את התשובות לכל השאלות הכי מעניינות וחשובות בתחום התעסוקה. הנכם מוזמנים להצטרף לקהילה, להשתתף בדיונים הפוריים העולים חדשות לבקרים ואף להעלות נושאים חדשים לדיון.כל חברי הקהילה מוזמנים להיות חברינו בקפה.בהצלחה! שלכם, מיכל כרמי והילה יוסט  

    עבודה ולימודים

    חברים בקהילה (7922)

    ציפור לחשה לי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יוסי בר-אל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איציק אביב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אסנת גזית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    77777777
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    (דורון גראור)
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    "אבי בשטח"
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    גלית בן שמחון
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    פורום

    מיתוג אישי

    ב- 1997 היה זה גורו השיווק טום פיטרס שפרסם מאמר מהפכני בשם ה\"מותג שנקרא אתה\" - ואף אחד לא הבין על מה הוא מדבר.\r\nמאז עבר יותר מעשור וכיום כמעט כולם יודעים מה זה Personal Branding.\r\nשילוב של התפתחות האינטרנט יחד עם העולם התחרותי בו אנו חיים,, גרמו לכך שה\"מיתוג האישי\" רלוונטי יותר מתמיד לכל מי שמחפש עבודה, מעוניין בקידום קריירה, הסבת מקצוע ובאופן כללי להיות מפורסם, מוכר וממותג כמומחה בתחומו.\r\n

    מהו "נאום המעלית" שלכם? - על נאום מעלית

    6/6/08 02:17
    4
    דרג את התוכן:
    2011-09-26 23:58:27
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ נאום המעלית מיתוג אישי ]

    נאום מעלית: נאום המעלית, למי שלא מכיר, מכיל את אותם משפטים קצרים ותמציתיים המסבירים מי אתם, מהי מומחיותכם, על איזה צורך היא עונה ומה היתרון שלכם ביחס למתחרים.

     

                       נאום מעלית למיתוג אישי

    המשפטים צריכים להיות זכירים ותמציתיים, על מנת שתוכלו לדקלם אותם אם לפתע ייכנס למעלית שלכם אישיות בכירה, יזם, או מעסיק פוטנציאלי אותו תרצו להרשים תוך זמן קצר.

     

    יכול להיות שהמשרה הנחשקת הבאה שלכם תתויה באיכות נאום המעלית אותו תדקלמו.

     

    "נאום המעלית" שלי הוא:

     

    "שלום לך (לחיצת יד), אני מאור קפלנסקי, מקדם אתרים מומחה בתחומים החדשניים של מיתוג אישי באינטרנט (Personal eBrand) וניהול מוניטין ברשת (Online Reputation Management).

    במהלך השנה האחרונה הרצתי בלוג בשם INTERNETISHI, שהחדיר את באזז המיתוג האישי לישראל וצבר תהודה ופופולריות. כיום אני הבעלים והמייסד של eBrand - שיווק ברשתות חברתיות

    תסכים איתי שבעולם התחרותי של היום כל אחד זקוק למיתוג אישי, והאינטרנט בעידן הנוכחי הוא הכלי החיוני ביותר בבנייתו. אני יותר מאשמח לייעץ ולספר לך עוד על הנושא" (כאן נותנים כרטיס ביקור).

     

     

    אשמח אם תנסחו פה (לא להתבייש!!!) את נאום המעלית שלכם (לא יותר משלושה משפטים) בצורה רהוטה (הסבר נחמד ומשעשע תמצאו בוידאו שלמטה).

    את הנאום שתנסחו כאן מומלץ לשמור אותו כקובץ על המחשב. זה יעזור לכם למצוא אותו לשכפלו (בפרופילים מקצועיים, רשתות חברתיות וכו') בעת הצורך.

     

    קליפ קצר ומשעשע המסביר איך לעשות זאת נכון , תוכלו לראות פה:

    מיתוג אישי באינטרנט

     

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מהו "נאום המעלית" שלכם? - על נאום מעלית"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    6/6/08 10:48
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 10:48:39
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    היי מאור,

    איזה יופי של רעיון, אלך לראות את הקליפ בשביל ההשראה.


    --
    http://www.tripletec.com/
    מידע נוסף אודות שוק התעסוקה ניתן למצוא גם ב:
    www.tripletec.com ואצל מיכל כרמי בקפה:
    http://cafe.themarker.com/view.php?u=56483
    6/6/08 10:55
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 10:55:15
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    מזכיר לי את הפוסט של ברק חכמוב, בדיוק שתי דקות, אם כי לא במעלית.

    אבל אותה המטרה והתוצאה המקווה.

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=107277


    --
    http://www.tripletec.com/
    מידע נוסף אודות שוק התעסוקה ניתן למצוא גם ב:
    www.tripletec.com ואצל מיכל כרמי בקפה:
    http://cafe.themarker.com/view.php?u=56483
    6/6/08 12:00
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 12:00:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    2 דקות? במעלית?

     

    תורת נאומי המעליות מדברות על 14שניות במקרה הכי ארוך של נאום מעליות אפקטיבי.  

    אני אישית מסתובב עם "ליאור ברקן, מרצה לעצלנות אפקטיבית" שלוקח בדיוק 3 שניות, ואם אני מתבקש להבהיר אני אומר להם בצורה כזו או אחרת "הנה כרטיס הביקור שלי, אשמח לקבל את שלך ונתאם פגישה קצרה לכוס קפה שבה אני אסביר יותר".

     

    על כרטיס הביקור שלי דווקא אין את תחום העיסוק שלי או את התפקיד אלא את שם החברה, שמי, מספר הטלפון, האימייל וכתובת האתר שלנו. אם הם לא חוזרים תוך יומיים, אני חוזר אליהם.


    --
    רק אם שכנוע והשפעה מעניינים אותך:

    http://www.operationlp.com
    6/6/08 12:36
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 12:36:16
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    כפי שאומר ליאור אם אין לך הרבה זמן, "נאום המעלית" שאתה כתבת לעצמך עלול לקחת יותר זמן מהזמן שיינתן לך (מה אם הוא צריך לקומה 3 מקומה 2?) וגם התאור ארוך מדי לטעמי ואינו משאיר מקום לסקרנות.

     

    מצד שני בניגוד לליאור, לא הייתי מבקש כרטיס ביקור של האדם השני. עבור מה? אם הוא לא מתקשר, אני אצור איתו קשר?האם אני כל כך רוצה לעזור לו או זקוק לעבודה נואשות?

     

    אם כך, משהו קצר, מעניין (זהירות ממשהו שעלול לשעמם!) מסקרן ומושך. אפשר גם מצחיק. אבל נקודה חשובה היא - אם אני מכיר את הבן אדם, אני אנסה לקשר את השרות שאני מציע כפתרון עבור בעיה שיש לו. לשם כך צריך להכיר עבודות ותפקידים שונים ובעיות שהם מתמודדים איתם ומחפשים עבורם פתרון.

     

    קבל כוכב, מאור!  :)

    6/6/08 13:25
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 13:25:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     

    צטט: מיכל@טריפלטק 2008-06-06 10:55:15

    מזכיר לי את הפוסט של ברק חכמוב, בדיוק שתי דקות, אם כי לא במעלית.

    אבל אותה המטרה והתוצאה המקווה.

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=107277

     אכן דומה.. רק שבשירותים צריך יותר אומץ (חוצפה?) לפנות למישהי מאשר במעלית.

     אולי דווקא בגלל זה הוא התקבל...


    --
    www.eBrand.co.il
    www.internetishi.co.il
    maor@eBrand.co.il
    050-3865567
    6/6/08 13:50
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 13:50:04
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    ליאור - 

    נאום מעלית באמת צריך להיות קצר משתי דקות, אבל ה"נאום" שלך הייתי אומר קצר מדי.

     יש לך טייטל מבדול ומעניין (מרצה לעצלנות אפקטיבית), אבל כדי לגרום לבן אדם באמת להתקשר אלייך לתיאום פגישה, אתה צריך להוסיף עוד משהו - איזה משפט מפתח.

     

    12:00:49

    2 דקות? במעלית?

     

    תורת נאומי המעליות מדברות על 14שניות במקרה הכי ארוך של נאום מעליות אפקטיבי.

    אני אישית מסתובב עם "ליאור ברקן, מרצה לעצלנות אפקטיבית" שלוקח בדיוק 3 שניות, ואם אני מתבקש להבהיר אני אומר להם בצורה כזו או אחרת "הנה כרטיס הביקור שלי, אשמח לקבל את שלך ונתאם פגישה קצרה לכוס קפה שבה אני אסביר יותר".

     

    על כרטיס הביקור שלי דווקא אין את תחום העיסוק שלי או את התפקיד אלא את שם החברה, שמי, מספר הטלפון, האימייל וכתובת האתר שלנו. אם הם לא חוזרים תוך יומיים, אני חוזר אליהם.

     


    --
    www.eBrand.co.il
    www.internetishi.co.il
    maor@eBrand.co.il
    050-3865567
    6/6/08 14:33
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 14:33:04
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     היי ג'מבו, תודה!

    את שלושת המשפטים של נאום המעלית שלי אפשר לומר בפחות מ 15 שניות (בקצב סביר - בדקתי!), כך שזה אולי נראה ארוך - אבל בדיבור זה מספיק קצר (לשתי קומות עם עצירה...).

     

    אגב, אם הנאום לא מסתיים לפני שהדלת נפתחת, תמיד אפשר לצאת יחד עם ה"מטרה" גם אם זו לא הקומה שלך.

     

     

    צטט: ג'מבו שרימפ 2008-06-06 12:36:16

    כפי שאומר ליאור אם אין לך הרבה זמן, "נאום המעלית" שאתה כתבת לעצמך עלול לקחת יותר זמן מהזמן שיינתן לך (מה אם הוא צריך לקומה 3 מקומה 2?) וגם התאור ארוך מדי לטעמי ואינו משאיר מקום לסקרנות.

     

    מצד שני בניגוד לליאור, לא הייתי מבקש כרטיס ביקור של האדם השני. עבור מה? אם הוא לא מתקשר, אני אצור איתו קשר?האם אני כל כך רוצה לעזור לו או זקוק לעבודה נואשות?

     

    אם כך, משהו קצר, מעניין (זהירות ממשהו שעלול לשעמם!) מסקרן ומושך. אפשר גם מצחיק. אבל נקודה חשובה היא - אם אני מכיר את הבן אדם, אני אנסה לקשר את השרות שאני מציע כפתרון עבור בעיה שיש לו. לשם כך צריך להכיר עבודות ותפקידים שונים ובעיות שהם מתמודדים איתם ומחפשים עבורם פתרון.

     

    קבל כוכב, מאור! :)

     


    --
    www.eBrand.co.il
    www.internetishi.co.il
    maor@eBrand.co.il
    050-3865567
    6/6/08 14:41
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 14:41:43
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
     

    העולם משתנה, מקבוצות של אנשים ללא זהות עוברים לחברה שמורכבת מהמון אינדבידואלים,

     self branding, self marketing, self promotion

    ומילת המפתח-

    Self......


    --
    מיכל כרמיCEO
    טריפלטק השמה בהי-טק
    https://www.linkedin.com/in/michalcarmi
    6/6/08 15:17
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 15:17:25
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    נשמע לי כמו משפטי התחלה של ערסים, רק כאילו יותר יפה ומתוחכם.

    "תגיד, יש'ך דו"ח TPS בכיס או שאתה סתם רוצה להעסיק אותי בתור הרואה חשבון שלך?"

     

    לדעתי זה לא רלוונטי לתחום שלי שהוא מדעים-הנדסה וכאלה. למזלי.

     

     


    --
    אני נשבע בחיי ואהבתי אותם כי לעולם לא אחיה למען אדם אחר וגם לא אבקש מאחר לחיות למעני.
    6/6/08 15:23
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 15:23:37
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

     אני מסכים איתך מיכל:

     

    מיתוג עצמי 

     

    צטט: michal carmi 2008-06-06 14:41:43

    העולם משתנה, מקבוצות של אנשים ללא זהות עוברים לחברה שמורכבת מהמון אינדבידואלים,

    self branding, self marketing, self promotion

    ומילת המפתח-

    Self......

     


    --
    www.eBrand.co.il
    www.internetishi.co.il
    maor@eBrand.co.il
    050-3865567
    6/6/08 17:23
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 17:23:11
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    "מתורגמן של מערכות מחשב, ואוהב לגרום לטלפון שבור"

     

    שזה במילים אחרות "איש אינטגרציה בין מערכות מחשב במערכות הפעלה שונות שלפעמים צריך לשנות את ההודעות העוברות בין מחשב למחשב לצורך התאמה" 

    6/6/08 18:06
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2008-06-06 18:06:14
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בהתחלה היה שם עוד משפט שהיה מסביר גם מה זה אומר להיות עצלן אפקטיבי ("לא לקום מהספה ולצאת מהבית אלא אם אתה עושה משהו שיניב לך תוצאות") ואחר כך, מתוך התנסות, גיליתי שהרבה יותר אפקטיבי להשאר עם המשפט הקטן והממוקד.

     

    בהנחה שהטיזר מיועד רק לסקרן את האדם שמולך מספיק בכדי ליצור פגישה, עדיף לי להשאיר אותו עם אפקט הזיגורניק שלו (הצורך שלנו לחפש משמעות והשלמה לכל אירוע שקורה לנו), שייסגר רק בעזרת כניסה לאתר או יצירת קשר. עד אז הוא תקוע בתוך הדיסוננס שלו ומחפש השלמה.

     

    הסוד שאני לא אוכל להראות פה דרך המסך הוא הדרך שבה אני נותן את כרטיס הביקור שלי במהלך אותו נאום מעלית. וזה, בהחלט משאיר את כרטיס הביקור בתודעה שלו. 

     

    צטט: מיתוגישי 2008-06-06 13:50:04

    ליאור -

    נאום מעלית באמת צריך להיות קצר משתי דקות, אבל ה"נאום" שלך הייתי אומר קצר מדי.

    יש לך טייטל מבדול ומעניין (מרצה לעצלנות אפקטיבית), אבל כדי לגרום לבן אדם באמת להתקשר אלייך לתיאום פגישה, אתה צריך להוסיף עוד משהו - איזה משפט מפתח. 

     


    --
    רק אם שכנוע והשפעה מעניינים אותך:

    http://www.operationlp.com


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "מהו "נאום המעלית" שלכם? - על נאום מעלית"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה